sobota, 18 lutego 2017

CZAS NA POWRÓT I NA... ZMIANY



Czas na powrót do blogowania J Ponieważ miałam trochę czasu na przemyślenia i analizę maili, postanowiłam wprowadzić tu kilka zmian, o których więcej w poniższym poście.

No to lecimy:

➥Często padają pytania o to, jak udało mi się wyjść z kompulsów i czy mogłabym coś więcej o tym napisać, w tym także o tym, jak obecnie mi się żyje i czy jestem szczęśliwa. Na blogu, oprócz naukowych postów, pojawią się więc też wpisy dotyczące mojego życia i osobistych przemyśleń.

➥Ponieważ troszkę się w moim życiu zmieniło, ale także część rzeczy związanych z jedzeniem, ćwiczeniami, a przede wszystkim – nastawieniem do własnej osoby, udało mi się poukładać po raz kolejny, chciałabym pokazać mój obecny sposób na życie.

➥Marzy mi się, aby ten blog i mój profil na FB były inspiracją do zmian, analiz, by motywowały. Mam nadzieję, że będzie to również działać w drugą stronę i będę mogła liczyć na wsparcie z Twojej strony w chwilach zwątpienia, bo takie zdarzają się każdemu. Nie wahaj się komentować i pisać własnych historii – uczmy i wspierajmy się wzajemnie! J

➥Chciałabym się skupić na blogu konkretnie na zaburzeniach odżywiania i tematach/inspiracjach, które dotyczą większości z nas. Ciąża była okresem szczególnym, ale jest zbyt ważna, by potraktować ją po łebkach, a nie każdy czytelnik tego bloga jest tematami około ciążowymi zainteresowany, stąd zakładka CIĄŻA znika J

➥Olbrzymia większość z moich czytelników to przedstawicielki płci pięknej. Pozwolę sobie więc zwracać się do Ciebie w formie żeńskiej J

To tyle, czas brać się do pracy!
M. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...